ابزار منو ثابت

Kiss And Tell

And you always try to warn me

Of the pretty girls out there

Now I finally learned my lesson

And she's got a story to share.

Don't kiss and tell!

Don't kiss and tell!

This is song my mama said

Love don't cost a thing.

Happiness is free for all

Just treat it like it's keen.

If you true of list a day

Mature to go wrong.

The girl will I follow the way

As she waves so long.

Don't kiss and tell!

And you always try to warn me

Don't kiss and tell!

Of the pretty girls out there

Don't kiss and tell!

Now I finally learned my lesson

And she's got a story to share.

Some years later I found love,

When it seems to go my way.

The girl is like a fairytale,

I didn't have to pay.

So one day my sweetheart went

Then mama's words come true

Crying with a broken heart

I was left all blue.

Don't kiss and tell!

And you always try to warn me

Don't kiss and tell!

Of the pretty girls out there

Don't kiss and tell!

Now I finally learned my lesson

And she's got a story to share.

Love is always

Love is always for sale

Cause someone's willing

Someone's willing to pay.

Don't kiss and tell!

And you always try to warn me

Of the pretty girls out there

Now I finally learned my lesson

And she's got a story to share.

Don't kiss and tell!

And you always try to warn me

Don't kiss and tell!

Of the pretty girls out there

Don't kiss and tell!

Now I finally learned my lesson

و تو همیشه سعی داری به من هشدار بدی
نسبت به دختران زیبایی که اون بیرون هستند
حالا در نهایت من درسم رو یاد گرفتم
و او یه داستان برای تعریف کردن به دست آورد
نبوس و نگو
نبوس و نگو
این آهنگیه  که مادرم زمزمه میکرد
عشق هیچ هزینه ای نداره
شادی برای همه رایگانه
فقط اونو مثل یه اشتیاق تلقی کن
اگر یک روز به خواسته دلت عمل کنی
احتمالا اشتباه خواهی رفت
دنبال دختری خواهم رفت
همان طور که او تا دور دست ها می رود
نبوس و نگو
و تو همیشه سعی داری به من هشدار بدی
نبوس و نگو
نسبت به دختران زیبایی که اون بیرون هستند
نبوس و نگو
حالا در نهایت من درسم رو یاد گرفتم
و او یه داستان برای تعریف کردن به دست آورد
سالها بعد عشق را یافتم
وقتی که به نظر می رسید دلخواه من است
دختری که همچون فرشته ای رویایی بود
و برایش هیچ هزینه ای نمی بایست پرداخت
در نهایت روزی عزیز من رفت
و آنوقت حرف های مادر محقق شد
با قلبی شکسته گریه میکردم
من تماما افسرده شده بودم
نبوس و نگو
و تو همیشه سعی داری به من هشدار بدی
نبوس و نگو
نسبت به دختران زیبایی که اون بیرون هستند
نبوس و نگو
حالا در نهایت من درسم رو یاد گرفتم
و او یه داستان برای تعریف کردن به دست آورد
عشق همیشه
عشق همیشه فروشی ست
چون یه نفر حاضر میشه
 یه نفر حاضر میشه بهاشو بده (یکی از دو طرف )
نبوس و نگو
و تو همیشه سعی داری به من هشدار بدی
نسبت به دختران زیبایی که اون بیرون هستند
حالا در نهایت من درسم رو یاد گرفتم
و او یه داستان برای تعریف کردن به دست آورد
نبوس و نگو
و تو همیشه سعی داری به من هشدار بدی
نبوس و نگو
نسبت به دختران زیبایی که اون بیرون هستند
نبوس و نگو
حالا در نهایت من درسم رو یاد گرفتم
و او یه داستان برای تعریف کردن به دست آورد

 

Alexander Rybak 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد...
ساعت8:51---30 مرداد 1393
سلام مجدد خدمت شما آدرس میدم خدمتتون اما امیدوارم واقعا خودتون برگشته باشین و مدیریت کنید آقازادی شما که ظاهرا علاقه ای به وبلاگ و وبلاگ نویسی نداشتند و سوالا رو هم ....بگذریم موفق باشید
پاسخ: سلام ، باز هم که عنایت فرموده آدرس قید ننمودید !


محمد
ساعت9:23---28 مرداد 1393
با سلام آقای اسلامی چرا کامنت میزاریم آقا پسرتون جواب نمیدن هنوز هم ایشون مدیریت رو به عهده دارن؟فکر میکنم حوصله ببینندگان رو نداشته باشن حیف است وبلاگ به این مهمی خودتون کجا هستین من بیننده پرو پاقرص وبتون هستم:- ((
پاسخ: از بازدیدهایتان بسیار متشکرم ولی شما آدرس وبلاگ خودتون رو فراموش فرمودید ، اخیرا" خودم کار را ادامه میدهم . متشکرم دلشوره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:,

] [ 16:55 ] [ دلشوره ]

[ ]